Regulamin sprzedaży

 

1. PRZEDMIOT

Niniejsze ogólne warunki sprzedaży mają na celu określenie praw i obowiązków EVE AND CO oraz Klienta w odniesieniu do produktów prezentowanych przez EVE AND CO na stronie https://eve-and-co.com/ (dalej „Strona”).

Stosują się one wyłącznie pomiędzy spółką LEVEL UP, 66 Av des Champs Élysée, 75008 Paryż, Siret: 83174682100022 (dalej „EVE AND CO”) a każdym konsumentem – osobą fizyczną odwiedzającą lub dokonującą zakupu za pośrednictwem wskazanej Strony (dalej „Klient”).

Na Stronie EVE AND CO umożliwia Klientowi składanie zamówień online na produkty marki EVE AND CO (dalej „Produkt(y)”) zgodnie z niniejszymi ogólnymi warunkami.

Każde złożone zamówienie u EVE AND CO oznacza akceptację przez Klienta niniejszych warunków bez zastrzeżeń. Niniejsze ogólne warunki sprzedaży mogą być w każdej chwili i bez uprzedzenia zmienione przez EVE AND CO, a obowiązujące są te, które znajdują się w mocy w dniu złożenia zamówienia przez Klienta.

Niniejsze ogólne warunki sprzedaży są stale dostępne pod następującym adresem:

https://eve-and-co.com/pages/cgv w formacie elektronicznym umożliwiającym ich wydrukowanie i/lub pobranie, tak aby Klient mógł je zachować.

 

 

2. PRODUKTY I ZGODNOŚĆ


2.1. Produkty oferowane w sprzedaży są przedstawione na stronie EVE AND CO i opatrzone opisem.

2.2. Produkty oferowane przez EVE AND CO są zgodne z obowiązującymi normami we Francji.

Elementy takie jak fotografie, teksty, grafiki, jak również wszystkie informacje i cechy ilustrujące i/lub towarzyszące Produktom nie mają charakteru umownego, co Klient przyjmuje do wiadomości.

W konsekwencji, EVE AND CO nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku błędu lub pominięcia któregokolwiek z tych elementów ani w przypadku ich modyfikacji przez dostawców i/lub wydawców.

 

3. OBOWIĄZKI KLIENTA

 

3.1. Klient oświadcza, że ma ukończone 18 lat oraz posiada zdolność prawną lub dysponuje zgodą rodziców umożliwiającą mu złożenie zamówienia na stronie https://eve-and-co.com/.

3.2. Klient zobowiązuje się przekazać EVE AND CO prawdziwe i niezbędne dane wymagane do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszych warunków, takie jak imię, nazwisko, adres, numer telefonu i prawidłowy adres e-mail.

Klient ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z podania fałszywych lub nieprawidłowych danych, bądź takich, których wykorzystanie byłoby niezgodne z prawem.

3.3. Po złożeniu zamówienia EVE AND CO wysyła Klientowi wiadomość e-mail potwierdzającą zamówienie oraz informuje go o wysyłce produktów, przekazując numer śledzenia.

 

4. ZAMÓWIENIE

4.1. Każde zamówienie zostanie zatwierdzone dopiero po zaakceptowaniu płatności.

4.2. EVE AND CO zastrzega sobie prawo do anulowania lub odmowy realizacji zamówienia w przypadku sporu z Klientem.

4.3. EVE AND CO może przyjmować zamówienia w granicach dostępnych zapasów. Informuje Klienta o dostępności Produktów sprzedawanych na Stronie w momencie potwierdzenia zamówienia.

Jeśli pomimo staranności EVE AND CO produkty okażą się niedostępne, EVE AND CO poinformuje o tym Klienta e-mailem w możliwie najkrótszym terminie. Klient będzie mógł wówczas anulować zamówienie i otrzymać zwrot ewentualnie wpłaconych kwot.

Brak dostępności – trwały lub czasowy – nie może w żadnym przypadku stanowić podstawy odpowiedzialności EVE AND CO ani uprawniać Klienta do odszkodowania.

 

5. CENY

5.1. Ceny wyświetlane na Stronie są podawane w euro, zawierają wszystkie podatki obowiązujące we Francji (podatek VAT i inne podatki, jeśli mają zastosowanie), z wyłączeniem kosztów wysyłki.

Koszty wysyłki, udział w kosztach obsługi zamówienia oraz koszty pakowania zostaną wskazane w koszyku Klienta przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia.

Ceny mogą być w każdej chwili zmienione, bez uprzedzenia, w szczególności w przypadku zmian podatkowych lub gospodarczych. Artykuły będą fakturowane według stawek obowiązujących w chwili składania zamówienia.

Wszelkie podatki, cła, opłaty (itp.), które należy uiścić zgodnie z przepisami prawa francuskiego lub zagranicznego (kraj importu lub tranzytu itd.), pozostają w gestii kupującego.

 

 

6. DOSTAWA

6.1. EVE AND CO dostarcza swoje Produkty na terenie Francji metropolitalnej i na życzenie może realizować dostawy do dowolnego kraju.

Produkty wysyłane są wraz z listem przewozowym, na adres dostawy podany przez Klienta podczas składania zamówienia. Terminy dostawy wskazane na Stronie mają charakter orientacyjny i odpowiadają średnim czasom realizacji i dostawy. Aby terminy te zostały dotrzymane, Klient musi upewnić się, że podał dokładne i pełne informacje dotyczące adresu dostawy (takie jak numer ulicy, budynku, klatki, kody dostępu, nazwiska i/lub numery domofonów itd.).

W przypadku opóźnienia w dostawie przekraczającego 7 dni roboczych, jeśli produkt nie został jeszcze wysłany, Klient może anulować zamówienie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru i zażądać zwrotu kwoty zamówienia.

EVE AND CO zobowiązuje się informować Klienta o postępach w realizacji zamówienia.

W przypadku uszkodzonych paczek (otwarta przesyłka, brakujące produkty itd.) Klient zobowiązuje się zgłosić zastrzeżenia przewoźnikowi i EVE AND CO w dowolnej formie w ciągu 3 dni od otrzymania produktu.

EVE AND CO nie ponosi odpowiedzialności za skutki opóźnień w dostawie niezależnych od niego.

Wszelkie podatki, cła, opłaty (itp.), które należy uiścić zgodnie z przepisami prawa francuskiego lub zagranicznego (kraj importu lub tranzytu itd.), pozostają w gestii kupującego.


7. PŁATNOŚĆ 

Całkowita płatność musi zostać dokonana w momencie składania zamówienia. W żadnym momencie wpłacone kwoty nie mogą być traktowane jako zadatek lub zaliczka. Klient opłaca swoje zamówienie kartą bankową (Visa, Eurocard/Mastercard) lub za pomocą konta Paypal, zgodnie z postanowieniami niniejszego artykułu.

EVE AND CO nie akceptuje płatności czekiem. Klient musi skorzystać z innych dostępnych metod płatności.

Do każdej transakcji Klient podaje numer znajdujący się na przedniej stronie karty, datę ważności karty oraz kod bezpieczeństwa (trzy ostatnie cyfry) z odwrotu karty.

Żadne przesyłki za pobraniem nie będą akceptowane, niezależnie od powodu.

EVE AND CO zachowuje prawo własności artykułu do momentu pełnej zapłaty ceny przez Klienta. Zakupy realizowane są w sposób bezpieczny. Rozwiązania płatnicze stosowane przez EVE AND CO są w 100% bezpieczne. W przypadku płatności kartą (carte bleue, carte bleue visa i e-carte bleue) wszystkie informacje przekazywane przez Klientów są ściśle chronione i gwarantują zgodność oraz bezpieczeństwo każdej transakcji.

 

8. ZWROTY I PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

8.1. PRAWO ODSTĄPIENIA – WARUNKI WYMIANY I ZWROTÓW

 Ze względów higienicznych i zgodnie z kodeksem konsumenckim prawo odstąpienia nie może być wykonywane w przypadku umów dotyczących dostawy towarów, które zostały rozpakowane przez konsumenta po dostawie i które nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne; art. L221-28 kodeksu konsumenckiego.

Nasze produkty należą do tej kategorii przewidzianej przez prawo – ze względu na ich ściśle osobisty charakter użytkowania oraz higieniczne przeznaczenie (warstwy chłonne do cykli menstruacyjnych). Dlatego też nie możemy przyjmować zwrotów ani wymian. W konsekwencji prawo odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do produktów sprzedawanych Klientowi przez Eve and Co. Produkty sprzedawane przez Eve and Co nie podlegają zatem wymianie ani zwrotowi.

Akceptujemy zwroty pod warunkiem, że przesyłka jest nienaruszona, dobrze zapieczętowana i nieotwarta. Ma to na celu zapewnienie wszystkim naszym Klientkom produktów o nienagannej higienie.

W przypadku zwrotu zamówienia koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

Nienaruszona, zapieczętowana i nieotwarta paczka musi zostać odesłana na następujący adres:

Service Retour – EVE AND CO

25 allée de la pépinière

80480 Dury

Francja


8.2. ZWROTY PIENIĘDZY

Na warunkach opisanych powyżej (8.1 niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży) i zgodnie z art. 221-5 kodeksu konsumenckiego:

Przed zawarciem umowy sprzedaży lub świadczenia usług przedsiębiorca przekazuje konsumentowi w sposób czytelny i zrozumiały następujące informacje:

– jeśli prawo odstąpienia nie może być wykonywane zgodnie z art. L. 221-28, należy poinformować, że konsument nie korzysta z tego prawa lub, w stosownych przypadkach, wskazać okoliczności, w których konsument traci prawo odstąpienia.

Art. L. 221-8 kodeksu konsumenckiego: prawo odstąpienia nie może być wykonywane w przypadku umów: 5° dotyczących dostawy towarów, które zostały rozpakowane przez konsumenta po dostawie i które nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych lub ochrony zdrowia.

W tych warunkach żaden zwrot pieniędzy nie może być dokonany na rzecz Klienta przez Eve and Co. W przypadku gdy Klient poda błędne informacje przy składaniu zamówienia, zgodnie z powyższymi zasadami Eve and Co nie będzie mogło uwzględnić żądań zwrotu z tego powodu.

Dodatkowe informacje: hello@eve-and-co.com

 

9. GWARANCJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ

EVE AND CO ma, na wszystkich etapach dostępu do strony, od procesu składania zamówienia po wysyłkę paczki lub usługi posprzedażowe, jedynie obowiązek staranności.

Odpowiedzialność EVE AND CO nie może być podnoszona za wszelkie niedogodności lub szkody wynikające z korzystania z sieci internet, w szczególności przerwy w działaniu, ingerencje zewnętrzne, obecność wirusów komputerowych lub wszelkie zdarzenia kwalifikowane jako siła wyższa, zgodnie z prawem i orzecznictwem.

 

 

10. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

W żadnym przypadku Klient nie jest uprawniony do pobierania ani modyfikowania całości lub części Strony, a w szczególności jej treści (wymienione produkty, opisy, obrazy, filmy…).

Ta Strona ani jej część nie mogą być w żadnym wypadku powielane, kopiowane, sprzedawane ani wykorzystywane w celach handlowych bez wyraźnej, pisemnej zgody EVE AND CO.

Ogólnie rzecz biorąc, wszelkie prawa autorskie, znaki towarowe oraz inne oznaczenia i prawa własności lub prawa własności intelektualnej znajdujące się na Stronie pozostają pełną i wyłączną własnością EVE AND CO.

Klient jest zatem zobowiązany do poszanowania praw własności intelektualnej i nie może w żaden sposób korzystać ze znaków towarowych umieszczonych na Stronie i Produktach, ani rejestrować znaków towarowych, które mogłyby zaszkodzić właścicielowi praw, chyba że umowa stanowi inaczej.

To samo dotyczy wszelkich innych praw własności intelektualnej.

 

11. DANE OSOBOWE I POUFNOŚĆ

EVE AND CO zobowiązuje się wykorzystywać poufne informacje Klientów wyłącznie w ramach funkcjonowania swojej Strony.

W celu prawidłowej realizacji zamówienia dane osobowe Klienta będą podlegały przetwarzaniu elektronicznemu, co Klient przyjmuje do wiadomości.

W związku z tym informacje dotyczące Klienta mogą być przekazywane technicznym usługodawcom EVE AND CO (Shopify, Stripe i Paypal).

Ponadto EVE AND CO może stosować środki techniczne w celu uzyskiwania danych nieosobowych dotyczących użytkowników Internetu, przeznaczonych do poprawy funkcjonalności Strony, np. poprzez monitorowanie liczby odwiedzin określonych stron.

Zgodnie z ustawą z dnia 6 stycznia 1978 r., zmienioną ustawą z dnia 6 sierpnia 2004 r., Klient ma prawo dostępu i poprawiania swoich danych osobowych znajdujących się w plikach EVE AND CO. Wszelkie żądania należy kierować e-mailem na adres: hello@eve-and-co.com lub listownie na adres: SAS LEVEL UP, 66 Av des Champs Élysée, 75008 Paryż, FRANCJA.

 

12. SIŁA WYŻSZA

W przypadku wystąpienia zdarzenia siły wyższej zainteresowana strona musi poinformować o tym drugą stronę w terminie piętnastu (15) dni od jego wystąpienia, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

Za przypadki siły wyższej lub zdarzenia losowe, oprócz tych zwyczajowo uznawanych przez orzecznictwo sądów francuskich, uznaje się w szczególności: całkowite lub częściowe strajki, lokauty, zamieszki, bojkoty lub inne działania o charakterze przemysłowym bądź spory handlowe, niepokoje społeczne, powstania, wojny, klęski żywiołowe, epidemie, blokady środków transportu lub zaopatrzenia z jakiejkolwiek przyczyny, trzęsienia ziemi, pożary, burze, powodzie, zalania, ograniczenia prawne lub rządowe, zmiany przepisów handlowych, awarie komputerów, blokady telekomunikacji (w tym przewodowych i bezprzewodowych sieci telekomunikacyjnych) oraz wszelkie inne zdarzenia niezależne od woli stron, uniemożliwiające normalne wykonywanie zobowiązań umownych.

Wszystkie obowiązki stron zostają zawieszone na czas trwania zdarzenia siły wyższej, bez odszkodowania.

Jeśli zdarzenie siły wyższej trwa dłużej niż trzy (3) miesiące, umowa może zostać rozwiązana z mocy prawa, bez odszkodowania dla którejkolwiek ze stron.

 

13. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

13.1. NIEWAŻNOŚĆ CZĘŚCIOWA

Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszych OWU okaże się nieważne, zostanie ono uznane za nieistniejące, ale nie spowoduje to nieważności całości postanowień umownych.

Jakakolwiek tolerancja ze strony Spółki w stosowaniu całości lub części zobowiązań wynikających z niniejszych OWU, niezależnie od częstotliwości i czasu jej trwania, nie może być interpretowana jako zmiana OWU ani tworzyć jakiegokolwiek prawa dla Klienta.

 

13.2. AKTUALIZACJA

Niniejsze ogólne warunki mogą być zmieniane w dowolnym momencie i bez uprzedzenia przez EVE AND CO, a obowiązujące są te, które są w mocy w dniu złożenia zamówienia przez Klienta.

Niniejsze ogólne warunki sprzedaży są stale dostępne pod następującym adresem: https://eve-and-co.com/pages/cgv w formacie elektronicznym umożliwiającym ich wydrukowanie i/lub pobranie, tak aby Klient mógł je powielić lub zapisać.

 

13.3. PRAWO WŁAŚCIWE I ROZSTRZYGANIE SPORÓW

Mediacja

Zgodnie z art. L. 612-1 Kodeksu konsumenckiego, w terminie roku od złożenia pisemnej reklamacji, konsument – z zastrzeżeniem art. L.152-2 kodeksu konsumenckiego – ma możliwość złożenia wniosku o polubowne rozwiązanie sporu w drodze mediacji do:

SAS Médiation Solution

222 chemin de la bergerie, 01800 Saint Jean de Niost

strona: https://www.sasmediationsolution-conso.fr

email: contact@sasmediationsolution-conso.fr

Niniejsze OWU podlegają prawu francuskiemu.

W przypadku jakichkolwiek trudności, do dyspozycji Klienta pozostaje Dział Obsługi Klienta w celu znalezienia polubownego rozwiązania.

Jeżeli nie uda się osiągnąć porozumienia z Działem Obsługi Klienta, Komisja Europejska udostępnia platformę rozstrzygania sporów przeznaczoną do przyjmowania skarg konsumentów po dokonaniu zakupów online. Platforma przekazuje następnie te skargi właściwemu krajowemu mediatorowi. Można uzyskać dostęp do tej platformy, korzystając z następującego linku: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.